EDİTÖR

BENİM OYUM, ONUN OLACAK!.

Seçimler yaklaşırken, belediye başkan adayları ile birileri gibi pazarlık yapacak halimiz yok ama bir şeyi ifade etmek isterim.

Niksar’ın ihtiyaçlarını yazmaya çalışsam, yapılması gerekenleri yazsam, ipin ucunu kaçırırız, sonra birilerinin nasırına basarız, sonrası malum seçimi kaybeden benden bilecek, kazanan ise kendinden bilecek, en iyi biz kenarlarda dolaşmaya devam edelim, ama bir hususu ifade edelim.

Niksar’ın çok ihtiyaçları var, bunların önceliklerini bile buradan yazarım ama, yazmayacağım, yazma gereği duyduğum şu işi kim yaparsa oyumu ona vereceğim.

Niksar’da yapılacak onlarca işin içinde yapılmasını istediğim ve yapıldığında Niksar’da hem ekonomik katkılar sağlayacak, hem de sosyal yönden önemli katkılar sağlayacak, Tarih ve Kültür Turizmine ciddi destek olacak   küçük çaplı 2 kişinin uçabileceği “Uçak pisti yapımı”.

Güven Şen; genç bir girişimci, genç ve cesaretli bir kardeşimiz, 3-4 senedir Niksar’a çok önemli bir yatırımın kazandırılmasını için çalışıyor, gayret ediyor , hatta  çırpınıyor, lakin bugüne kadar bir arpa boyu yol alınamadığını ifade edeyim.

Güven Şen kardeşim 4 sene önce işyerimize gelerek ziyarette bulundu, sohbet döndü dolaştı Niksar’ın kalkınmasından, göç vermemesine geldi, Güven Şen şunu ifade etti; “abi biliyorsun ben uçuyorum ve küçük çaplı tarih ve Turizm amaçlı uçaklarımız var, bu uçaklardan Niksar’a getirmek ve burada bu hizmeti yapmak istiyorum, bu konuda neler yapabiliriz” dedi ve topu kucağımıza attı.

Gençlerin girişimci taraflarını seviyoruz, zaten genç demek akıllı ve zeki demek, geleceği düşünen ve planlayan demektir, her geçin ileri hedefleri düşünerek “şunu yapacağım” dediğinde mutlu oluyoruz ta destek veriyoruz.

Gerçekten de kıymetli genç kardeşim Güven Şen’in düşüncesi Niksar için ve bölgemiz için çok önemli bir çalışma idi, konuyu birkaç defa dile getirdik, birkaç defa haber yaptık, yapılması gereken Uçak pistinin yeri hazır, Kelkit Irmağı kenarında hazine arazisi, yapılacak pistin uzunluğu 800 metre, genişliği 20 metre, pist asvalt da olabilir, Sıcak asvalt da olabilir, hatta zemini çok güzel baskılanmış stabilize alanda olabilirdi, konuyu defalarca yetkili ve etkili insanlara ifade ettik, belli bir zaman; tamam yapalım, yardımcı olalım” diyenler oldu, söz konusu bölgeye zaman içinde bir kaç kamyon malzeme serildi, Güven Kardeşim bir hevesle şehrimize uçak getirdi, deneme amaçlı insanları uçurdu, sonuç?, yine “ellerim böyle boş boşmu kalacaktı!” şarkısı söylendi.

Güven kardeşimle yine konuyu konuştuk; abi ne yapalım herkes Niksar’a yatırım yapılsın diyor, ama yatırım yapacak kimseyi göremiyoruz, bize destek verilse şu an için Niksar’da 4-5 tane uçak olurdu Niksar’a önemli katkılar sağlardık, ne yapayım benim gücüm yetmedi, hizmet kaldı” dedi ve gitti.

Nasılsa seçimlerde müdahalemiz yok, kim kazanırsa kazansın, Niksar’ı satmaya çalışan biriside kazansa karışmıyoruz ama, seçime giren belediye başkanlarına şu teklifim var, çok az maliyeti olan  Uçak pistini kim yapmaya söz verirse benim oyum onun olacak.

Ne yani benim oyumla Niksar’a kazandırılması gereken bir iş için pazarlık yapamazmıyız?, birileri ceplerini doldurmak için pazarlık yapıyor, bizler ise memlekete bir yatırım gelsin diye ilk Pazarlığımı yazmış oluyoruz, pazarlığımızı da kapalı kapılar arkasında yapmıyoruz alenen yazıyoruz.

Belediye başkan adaylarından hangisi şehrin uygun bir alanına 800 metre uzunluğunda, 20 metre genişliğinde Hava Park veya Hava Şeridi, yan Kulesiz Sportif amaçlı Havacılık hizmetinin yapılacağı bir alan.

Niksar’da Sportif amaçlı Kontrolsüz hava Park yapıldığında, uçaklarda uçacak insanlar Niksar’a gelecek, sonrasını yazmıyorum ama bir önemli noktayı yazayım, Uçaklar Niksar’da olacağı için, Niksar Sanayi sitesinde ciddi bir çalışma başlayacak, ilerleyen zamanda Niksar’da uçakların küçük çaplı parçaları üretilmeye başlayacak ve ciddi bir ekonomik girdi sağlanacaktır.

Genç demek geleceği güzel düşünen, akıllı yatırım payan ve yapılmasını isteyendir, Güven kardeşimin Sportif amaçlı Uçakların Niksar’da hizmet yapma girişimi destekliyorum, bu projeye destek veren belediye başkan adayını da oyumu bu sözü verene vereceğime söz veriyorum.

Her seçmenin oyu kıymetlidir, benim oyu da bu sefer kıymetli olsun, hani bazen insanlar bizler için ipe sapa gelmeyen sözler sarf ederler, bu kez de ben bunu yazayım da kim ne konuşursa konuşsun hiç değilse bahane ile bir yatırımı Niksar’a kazandırmış olalım.

Şunu da yazayım belediye başkan adayları bu konuda söz vermezler ise, hizmeti yapacak nasılsa birilerini mutlaka bulacağım, bugüne kadar sonuç alamadık ise, bu bizim kusurumuz değil, söz verip de yapmayanlara da zamanı geldiğinde iki çift söz söyleriz!.

Yine Niksar’ı düşünmeye başladık, yine insanların iş, aş bulması için kaleme çöküverdik.

Ne yapalım, biz böyleyiz, huylu huyundan vazgeçmiyor işte, birileri kendi kesesi için çalışır, bizler vata ve millet için çalışırız.

Bu memleketin kıymetini bilenlerin sayısı az, bizden çok konuşurlar, ama hizmete gelince kaçacak delik ararlar, bizler yazmaya başlayınca da hoplayıp zıplarlar, sonra her türlü şer düşünceleri bizim üzerimize bırakmayı denerler.

Bakınız yine yalpalamaya başladık, iş uzayınca mutlaka birilerinin nasırına basacağız, en güzeli işin tadında bırakalım.

Evet; değerli siyasetçiler hodri meydan, seçim beyannameleri okudum, gerçekleşmesi mümkün olmayan projelerden bahsedenler var, bakınız hiçbir adayın projesinden bahsetmedim, ele almaya başladığımızda; DUR!, dendi, ne yapalım durduk!.

Bu projeyi sunan Güven kardeşime tam destek vereceğim ve konuyu oy pazarlığına döküyorum, hodri meydan.

Mademki seçim vaatleri havada uçuşuyor, hiç değil de gerçekleşmesi küçük çalışma ile sonuçlanacak, büyük paralar istemeyen bir yatırıma söz verin, Pazar günü oyumu siz alın.

Pazara kaldı 5 gün, bu 5 günü iyi değerlendirmem gerekecek.

Oyumuzu para le satmıyoruz, bu şehre hizmet yapmak için gelmek isteyenlere yatırım amaçlı söz alarak veriyoruz.

Buyurun beyler, oyumu almak isteyenler halk önünde söz veren not yazsın veya gelsin resim çekelim haber yapalım, her şey halk önünde olunca, şeffaf olunca, söz söyleyen olur mu?

Günün Sözü: MAVİ BONCUK KİMDEYSE BENİM GÖNLÜM ONDADIR.