GECE SAAT 02’DE 12 DE 12

31 Mart 2024 Yerel seçimleri kapsamında AK Parti Tokat Milletvekilleri ve İl yönetiminin katılımı ile düzenlenen bilgilendirme toplantısında AK Parti Tokat Milletvekili\TBMM Anayasa Komisyon Başkanı Yusuf Beyazıt yerel seçimlerde Tokat Merkez dâhil 12’de 12 yapacaklarını belirtti.

31 Mart 2024 Yerel

31 Mart 2024 Yerel seçimleri kapsamında AK Parti Tokat Milletvekilleri Yusuf Beyazıt, Cüneyt Aldemir, AK Parti Tokat İl Başkanı Ali Özer, Tokat Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu, AK Parti Tokat Merkez İlçe başkanı Ali Çalışkan ve AK Parti Tokat Kadın Kolları Başkanı Havva Sabuncuoğlu’nun katılımı ile 25 Martta ilimize gelecek olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ilimizde gerçekleştireceği miting hakkında bilgilendirme gündeme dair değerlendirme ve bilgilendirmelerde bulunuldu.

Yusuf Beyazıt ‘Tüm ilçelerimizi geziyoruz, dokunmadığımız hiçbir alan, hiçbir kimse kalmadı. Hemen hemen her sokakta, caddede, dükkânda, evlerde, mahallelerde, köylerde Tokat’ımızın her yerinde çok büyük bir teveccüh var hem AK Partimize hem de belediye başkanlarımıza. Belediye başkanımızın yaptığı çalışmalar, yaptığı faaliyetler herkes tarafından takdir ediliyor onun da zaten karşılığını görüyoruz. Emeklilerin durumunu veya memurların, işçilerin durumunu düzelten her zaman AK Parti oldu, Cumhurbaşkanımız oldu. En büyük problem pandemiden sonra hem tedavi sorunu oldu, hem seller, savaşları oldu, üstüne üstlük çok büyük bir yıkım yaşandı. Şu anda devletin çok büyük imkânlarının tamamı deprem bölgesine gidiyor. Harcamalar oraya yapılıyor, orada değerlendiriliyor. Binalar yapılıyor, okullar yapılıyor, fabrikalar yapılıyor. Aklınıza gelecek her şey yeniden dizayn ediliyor. Elbette ki böyle bir depremi yaşayan dünyada hiçbir ülke ayakta kalamazdı. Türkiye bu konuda elhamdülillah son derece başarılı. Bizim için en önemli olan enflasyonun aşağıya gitmesi. Ekonomi bakanımız bu konulara çok gayret ediyor. Özellikle bu konuyu değerlendiriyoruz. Tokat, göç alan bir il merkezi. Bununla nedeni, organize sanayiye gelen insanların sayısında artma var. Bu organize sanayi yetmiyor, iş kurmak için, fabrika kurmak için buraya gelenler yer bulamadıklarından yakındıklarından dolayı biz hemen ikinci organize sanayi bölgesini faaliyete geçirdik. Havaalanını çok önemsemek gerekiyor. Biz havaalanını Türkiye’de hem uluslararası havaalanı statüsünde yaptırdık, hem de 6 tane uçağın aynı anda işlem alabileceği şekilde değerlendirdik. Hem de gümrüklü havaalanı olarak değerlendirdik. Böyle bir havaalanıyla beraber zaten bu iş akışı, iş adamlarının buraya gelişleri, gidişleri dünya çapında kolaylaşacaktır. Burası bir kültür kentidir, bir tarım kentidir. Bacasız turizm dediğimiz olayı ben çok fazla önemsiyorum. Kaz Gölü’yle, Zinav kanyonu ve gölleriyle, mağarasıyla, yaylalarıyla, nehirleriyle, hanlarıyla, kervansaraylarıyla bütün bunlarla bizim turizm alanında çok büyük bir potansiyelimiz var. Tokat’ın tanıtımlarının yurt dışında da yapılmasını sağlayan tanıtım filmlerine, Giresun, Çorum, Amasya, Sivas, Tokat bölgesini özel bir turizm havzası ve alanı olarak değerlendirilerek bu çalışmalarda kendisini gösterecek. Ama bütün bunlar için altyapı çalışmalarının hepsi tamamlanmış durumda’’ifadelerini kulandı.

Yusuf Beyazıt ‘’Şu andaki tokat havaalanı uluslararası uçuşa da müsait olan bir havaalanı. Altyapı olarak bu hadise tamamlanmış oldu. Havaalanındaki uçak seferlerini artırmak ve hatları da genişletmek değerlendirmek için konuyla ilgili biz milletvekillerimiz, belediye başkanımızla beraber hem Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı’nı hem genel müdürü hem de Ulaştırma Bakanı’nı ziyaret ettik. Biz İzmir uçuşu noktasında belli sözler aldık, İstanbul’la ilgili konuda da yine görüşmelerimizi yaptık. Türk Hava Yolları çok büyük bir şirket, bütün uluslararası uçuşlarda dünyada bir numara ama pandemiden dolayı uçak fabrikalarındaki uçak üretimlerinde sıkıntılar oldu. Bunları sizler en az benim kadar biliyorsunuz. Uçak satın alma ve kiralama noktasında Türk Hava Yolları’nın talepleri var. Onlar da en yakın zamanda sayılarını hem çoğaltacağız, sen de diğer uçuşlar yapılacak’’ifadelerine yer verdi.

Yusuf Beyazıt ‘’ Çamlıbel Tüneli’nin aslı Hızlı trene ulaşma olayı. Biz Yıldızeli’ne bir ilçe istasyon kurduk. Orası Yıldızeli istasyonu değil, orası Tokat istasyonu. Sivas’a gitmeden Yıldızeli’ne giderek bundan yararlanabilme imkânımızı olsun. Hiçbir ilçede olmazken biz bunu özellikle oraya koydurduk. Geriye Tünel kaldı. Eğer tünel önce yapılmış olsaydı havalarına ihtiyaç yok denilirdi. Zaten hızlı trenle seyahat edin daha konforlu, daha ucuz denilirdi. Ama biz önce havalarını yaptık. Açılıştan sonra biz Çamlıbel Tüneli’ni istiyoruz dedik. Çamlıbel Tüneli’ni sadece hızlı trene ulaşmak için istemiyoruz. Çamlıbel’in ulaşımı kolaylaştırmak için de istiyoruz. Oradaki faaliyetler devam ediyor şu anda. Yıldız’a tünelin bitme aşamasında inşallah o konuların çalışmamız devam edecek. Turhal Tokat arasında trenle ilgili proje çalışmalarını yaptırdık. Tokat’ı o anlamda oraya da bağlayacağız’ ’şeklinde konuştu.